Privatna ordinacija Praxis dr. Pecar
Jedna subota 9 - 13 h
nedjelja neradna

Manualna medicina

Manualna medicina je metoda dijagnostike i terapije manualnim tehnikama mobilizacije, manipulacije i masaže, prevashodno reverzibilnih funkcionalnih smetnji lokomotornog sistema koji uključuje kosti, zglobove, mišiće, ligamente i ostala meka tkiva. Funkcionalne smetnje su najčešći uzrok bola u lokomotornom sistemu, a bol je najčešći simptom funkcionalne blokade. Također, podrazumjevaju neadekvatnu pokretljivost zgloba uz narušen međusobni odnos struktura i funkcija lokomotornog sistema, ali bez prisutnih patoloških strukturalnih promjena.

Manualna medicina i terapija

Manualna medicina i terapija je pojam koji se u fizioterapiji upotrebljava za različite tehnike koje se izvode rukama. Stara je kao i čovječanstvo kroz koje se razvijala dok se nisu stvorile razne vrste manualnih tehnika. Prvi pisani tragovi o manualnoj terapiji stari su više od 3000 godina p.n.e. Danas je u većini evropskih zemalja sve izraženija tendencija integracije manualne medicine u fizikalnu medicinu i rehabilitaciju.

Manualna terapija

Manualna terapija uključuje tehnike mobilizacije i manipulacije koju koristi manualni terapeut u procesu prevencije, dijagnosticiranja i liječenja mekih tkiva, kao i drugih zajedničkih struktura u svrhu smanjenja bola, povećanja opsega pokreta, smanjenja ili uklanjanja upala mekih tkiva, induciranog opuštanja, ubrzanja oporavka, olakšavanja kretanja, poboljšanja stabilnosti i funkcije.