Privatna ordinacija Praxis dr. Pecar
Jedna subota 9 - 13 h
nedjelja neradna

Šta je fizioterapeut?

Fizioterapeuti su fakultetski obrazovani i stručnjaci su za dijagnostiku povreda, liječenje povreda, prepisivanje vježbanja, prevenciju povreda, rehabilitaciju i mnoge druge oblasti sporta i zdravlja i fitnesa.

Šta trebam ponijeti?

Budite spremni da navedete svoju prethodnu medicinsku ili hiruršku istoriju. Ako ih imate i ako su relevantni, ponesite skener/MR izvještaje i listu lijekova. Možda želite ponijeti šorc / trenerku i majicu.

Koliko ću puta trebatui doći

Broj tretmana će varirati u zavisnosti od problema i pojedinca. Nakon detaljne procjene, fizioterapeut će razgovarati o svom planu liječenja za proces rehabilitacije.

Šta da obučem za svoj termin?

Obucite ono u čemu se osjećate ugodno te ono što je komotno za nositi odnosno prikladno za tretman.

Kako da zakažem termin?

Možete nas dobiti putem telefona ++387 33 445 219, ++387 61 108 219 doći na našu adresu Ćumurija 3, Sarajevo, ili koristiti kontakt formu na kontakt stranici te e-mail info@praxis.ba

Da li me treba uputiti ljekar?

Ne, fizioterapeuti mogu procijeniti i liječiti bez preporuke ljekara.

Termin blokada obično podrazumijeva davanje lijekova na ciljana mjesta (zglob, hvatište mišića ili tetiva, u blizini upaljenog nerva zbog kompresije - diskus hernija npr.). Kod tzv. ekstraartikularnog reumatizma (fibrositis, entezitis, tendinitis), zatim radikularni bolni sindromi zbog degenerativnih promjena kičmenih pršljenova, zglobova i diskusa, kod degenerativno izmijenjenih zglobova (osteoarthritis) sa izljevom u zglob,smiruje upalu, eliminiše izljev i poboljšava funkciju zgloba. U slučajevima upalnog reumatizma (Rheumatoid arthritis) intraartikularna infiltracija depo kortikosteroida sa ili bez anestetika u zglob, promptno smiruje upalno izmijenjen zglob i za određeno vrijeme oslobađa pacijenta bola i poboljšava funkciju.

Mi vidimo i liječimo pacijente za širok spektar stanja i dijagnoza. Posjetite našu web stranicu za opsežnu listu stanja i dijagnoza koje uspješno tretiramo.

Fizikalna terapija u Praxis dr. Pecar je ponosna što ima veoma stručno osoblje čije reference možete pogledati na ovoj web stranici.

Pozovite nas putem telefona ++387 33 445 219 ili ++ 387 61 108 219.

Postavite nam pitanje

Slobodno postavite bilo kakva pitanja u vezi s fizikalnom terapijom putem telefona ili pošaljite svoje pitanje putem ovog obrasca ispod. Vaša poruka će biti poslana direktno našem osoblju koje će odgovoriti u najkraćem mogućem roku.